dissabte, 2 de març del 2013

TÉ DELEGAT'S



Tenim l'inmens paler d'anunciar-vos que aquest parell de "tocats del bolet", ex-alumnes i ara pares d'alumnes de l'Escola ens han confirmat la seva col.laboració en els actes de celebració dels 125 anys.

Ens faran gaudir de la seva múscia en els actes de cloenda de les celebracions que tots just ara comencen. Això serà el mes d'octubre d'enguany.

Mentrestant, aneu aprenent les seves cançons per a poder-les cantar plegats quan aterressin per l'Escola.

Sonen bé, mooooolt bé!!!

7 comentaris:

  1. Tocats del bolet
    Quan arriba la tardor, tinc una gran il.usió,
    es com una fixació, la febre del rovelló..
    Quan encara es negra nit, i per animar l’esperit,
    trec la pols del canastró, pa torrat i un cigaló…..
    Peus de rata i escarlets, rossinyols i camasecs,
    fredolics i pollancrons, gírgoles i rovellons….
    I cada any a la tardor,ooooo, em torno boig pel rovelló,
    tot el dia aquell neguit….em desperto a mitjanit!!!
    I ja veus l’avi garrell, agafat al seu cistell,
    pren un glop de moscatell, i enfila cap el Pradell….
    Es una gran afició, cada dissabte processó,
    de Ripoll a Torelló, de Bagà al Moixeró…
    Peus de rata i escarlets, rossinyols i camasecs,
    fredolics i pollancrons, gírgoles i rovellons….
    I cada any a la tardor,ooooo, em torno boig pel rovelló,
    tot el dia aquell neguit….em desperto a mitjanit!!!
    Xiulet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! Ara si que podrem apendre la lletra bé per cantar-la plegats quan vingueu!!! Fantàstic!

      Elimina
  2. http://www.youtube.com/watch?v=LZO27smn5xc

    ResponElimina
  3. Ja tenim gravada una nova canço, ELLA MAI NO HI ÉS.
    ELLA MAI NO HI ÉS

    Podría ser, d’on els homes fan dels murs engrunes,

    podría ser, d’allà on l’aigua gira al revés,

    podría ser, d’allà on juguen sota un pa de sucre,

    miro darrera meu, però ella mai no hi és…..

    Podría ser, d’allà on maten les princeses,
    podría ser, d’allà on amaguen els diners,
    podría ser, d’on la guerra sempre va amb disfressa,
    miro darrera meu, però ella mai no hi és…

    Mira’m als ulls, i sabré que no es mentida,
    mira’m als ulls, i veuràs ploure dintre meu,
    mira’m als ulls, tinc oberta una ferida,
    mira’m als ulls, però no em diguis adéu..

    Voldría ser d’allà, on el riu permet tocar la lluna,

    voldría ser d’allà, on al cel hi ha tres creus,

    voldría ser d’allà, on diuen que només n’hi ha una,

    miro darrera meu, peró ella mai no hi és….

    Mira’m als ulls, i sabré que no es mentida,
    mira’m als ulls, i veuràs ploure dintre meu,
    mira’m als ulls, tinc oberta una ferida,
    mira’m als ulls, però no em diguis adéu..

    Mira’m als ulls, ara sé que es tot mentida,
    mira’m als ulls, i veuràs ràbia dintre meu,
    mira’m als ulls, vull tancar aquesta ferida,
    mira’m als ulls, quan em diguis adéu..
    mira’m als ulls, quan em diguis adéu..

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ROCAPREVERA és el nostre nom !!
      Fa Do Fa Sol (Xiulet) Do Lam Fa Sol ( 2)
      Corria el Segle XIX, quan un grup de Pescallunes,
      amb els grans germans Maristes, que venien de la France...
      tots van dir..perquè no fem?...Une ècole difèrent...
      i va néixer un Monument...d’on només hi havia runeeeesss...
      Hem passat una guerra, hem passat la Dictadura,
      menjàvem pa negre, i una mica de verdura...
      quan havíem d’estudiar, obligats en Castellà,
      però a l’hora de pensar.........ho hem fet sempre en Catalàaaaa..

      Rocaprevera és el nostre nom,
      Rocaprevera, la millor escola del Món,
      Rocaprevera, 125 anys,
      Rocapreveraaaaaa, per sempre companys...
      Rocaprevera....Xiulet (2) Do Lam Fa Sol Do

      Ens deien els hermanus, al principi erem tot nanooosss,
      la bata amb ratlles blaves i curts els pantalons,
      les mosses anaven a l’escola de costat,
      les cuixes vermelles……… lluiem els mitjooooonnss..

      Recordem l’Hermano Teia, la Vespa de Mossén Bosch,
      els enigmes de l’Emili, no oblidem en Gabarrós,
      ells ens van educar i ens van ensenyar a pensar,
      i escampats arreu del món.........ara TOTS sabem qui sóoooom....



      Rocaprevera és el nostre nom,
      Rocaprevera, la millor escola del Món,
      Rocaprevera, 125 anys,
      Rocapreveraaaaaa, per sempre companys...
      Rocaprevera....Xiulet (2) Do Lam Fa Sol Do

      I els que ens anem fent grans, recordem amb alegria,
      que quan erem petits hi veníem cada dia,
      sempre al cor la portarem, sempre la recordarem...
      i si mai tornem a néixer.............de segur que tornareeeem......

      Som amants de la natura, respectem les tradicions,
      ens agrada l’aventura, el teatre i el cantar,
      defensem la nostra llengua, estimem la nostra terra,
      i ara més que mai……som una escola en Catalàaaaa…..

      Rocaprevera és el nostre nom,
      Rocaprevera, la millor escola del Món,
      Rocaprevera, 125 anys,
      Rocapreveraaaaaa, per sempre companys...
      Rocaprevera és el nostre nom,
      Rocaprevera, la millor escola del Món,
      Rocaprevera, 125 anys,
      Rocapreveraaaaaa, ÉS EL NOSTRE NOM !!!!!

      Lletra i música Té Delegat’s 2013

      Elimina
    2. Ara si que la donem per acabada.
      Esperem que us agradi.
      Pere Parés i Jordi Juvanteny

      Elimina